poniedziałek, 4 marca 2013

Harlem Shake

Siema ludzie
Mam chwilowego zaciesza, przez teraźniejszą sytuację, ale nie będę przynudzać. Po prostu nie moge się doczekać wakacji.
* * *
Harlem Shake. Kojarzycie ? Nie wątpię. Na youtube pojawia się coraz więcej filmików o tej tematyce. Jeden gościu się wygłupia, podczas gdy po krótkim czasie reszta do niego dołącza. Oczwiście, wybrałam kilka filmików. Kielce beznadzieja, Busko-Zdrój fajnie i git, a Pińczów zajebiście. Wspomnę, ze mieszkam niedaleko dwóch ostatnich miast^^
Nie wiem dlaczego dopiero teraz dokończyłam ta notkę, po tym jak jest 7 komentarzy. Jestem leniwa i tyle. Do następnego napisania ;)

15 komentarzy:

  1. Anonimowy5/3/13 17:54

    kojarze te filmiki dużo też o tym na fb. po za tym jedna z szkoł ponagimnazjalnych w moim rejonie nagrała ostatnio taki filmik ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chyba widziałam te filmiki, ale dawno temu.... a notka może troszkę bez sensu, ale nieraz dobrze jest tak pisać swoje przemyślenia nawet najgłupsze! W końcu blogi po to są, spoko ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ! Słyszałam o tym i przyznam, że całkiem nieźle to wygląda ^^
    Informuje, że u mnie nn :]

    OdpowiedzUsuń
  4. znam to z youtuba ;< szczerze nie bawią mnie takie zabawy


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Któż by teraz nie znał Harlem Shake? Ja już powoli mam tego dosyć.
    U mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie przeraża te zachwycenie ludzi tym.
    Ale czasami te filmiki są śmieszne. Szczególnie jak robią to znajomi.
    Pozdrawiam,:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha Harlem Shake;D Mnie to rozwala:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no u mnie w skl mają szał na Harlem Shake więc ^ ^ Super notka czekam nn :)
    Ps. zapraszam na rozdział http://angiebtr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11/3/13 10:59

    u mnie nn ;-)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie spotkałam się z czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie NN, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to się nie mogę wiosny doczekać,bo idzie i dojść nie może:(:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15/3/13 14:48

    u mnie nn ^^
    zapraszam ;-)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciesz no to pozytywnie :D
    wakacje o tak ! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń