sobota, 23 lutego 2013

We're so different now

I know I wanna run away
Run away 
Forgotten - Avril Lavigne 

Za napisanie tej notki biore się od... dawna. Wyjaśnienie ? Brak weny, i jak to moja koleżanka, która nie ma racji mówi - 'zakochałaś się'. Oczywiście to jest nieprawdą. Nie ma to jak o tej godzinie odrabiać matmę i marznąć sobie siedząć przy kompie xD Ja chcę wiosnę, a najlepiej lato. Następna notka powinna pojawić się za jakiś tydzień ;)
* * *
  
 I weź tu się nie 'wścieknij' jak polskie gwiazdeczki nie znają się na temacie. Najprawdopodobniej nie widzieli, że ten teledysk został dodany w czerwcu poprzedniego roku. Zjechali ich, tak w skrócie. Nie tylko BTR, ale też inne gwiazdy. Czemu ? Bo im za to płacą, a poza tym mogą zazdroscić m.in. talentu czy pomysłów itd. Jak się nie umie nic wymyślać, żeby zarobić kasę, podczas nudzenia się można komuś obrobić dupę. Bo czemu nie? ,,Ej patrz, jak oni fałszują" , ,,To jak disco-polo". Farma, oczywiście zazdrości im klat, bo się roztyła jak lodówka <przepraszam wszystkie lodówki z góry, nie bierzcie tego do siebie ;D >, od razu musi ich obgadywać. Szczerze ? To ja połowy z nich nie znam, a farmy połowa kraju nie lubi za wiele rzeczy [m.in. pamięta ktoś konkursik jej z bravo na zostanie gwiazdą i wydanie płyty? NIKT nie wygrał]... Jeśli ona jest rockową wokalistką, to ja jestem kosmitą. Czy oni nie zauważyli, że to właśnie oni robią disco-polo ? Ślepi są, że na vivie takie 'coś' puszczają ? I tu własnie widać jakie 'nasze polskie gwiazdy' są świetnie. Tak bardzo, że aż wcale. W sumie to w popie w 99% chodzi im wszystkim o kasę, choć nie każdy musi takim być. Dobrze, że choć niektórzy potrafią to rozpoznać. A Wy co o tym sądzicie ? Chce mi się spać, więc tyle z tematu. Dobranoc. 

21 komentarzy:

  1. Ooo weź ;/
    Nie nawidzę Vivy ! :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam czasem "Kolejna odlicz, czyli Viva 10 naj", ale wielką fanką nie jestem - ani tego programu, ani naszych polskich gwiazd. Rodacy, których muzyka do mnie przemawia (Afromental, Eldo, HiFi Banda) nie robią problemów z niczego, nie ma z nimi skandali, a ich muzyka niesamowicie przerasta tych, którzy w takich programach jak Viva się tak nieumiejętnie wypowiadają. Tyle powiem.
    U mnie NN, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś to Vivę oglądałam i nawet fajne teledyski były ^.^ Teraz już to mi się znudziło z lekka, a za tym programem z krytyką w szczególności nie przepadam! Po co komu wyrażać negatywną opinię publicznie? Chyba tylko dla jaj to robią... lepiej sami by coś porządnego nakręcili, a nie innych krytykowali XD Ale przynajmniej jak jest nudno da się popatrzeć i trochę z nich ponabijać ;) Nie przemawia jakoś do mnie takie podejście krytyki nieznanych nawet teledysków ;*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz oglądałam to i ciśnienie mi podskoczyło tak że szok -.- Ale wiesz...jak się płaci za to no to muszą kłamać -.- Jprdl...nawet nie chce już ogl Vivy chociaż i tak ich nie ogl -.- wiesz..ważne jest to że Eska i 4funTv ich lubią :) I nie kłamią jak w Vivie -.- Ale dobra kasa najważniejsza jest..
    Ps. Po 1 dodałam się do listy obserwatorów i mam nadzieję, że sama też zaobserwujesz mojego bloga :) po 2 Nie poinformowałam cię bo nie wiedziałam, że czytasz je :) A po 3 tak znam cię i nie bd musiała mnie zabijać. (Są to odpowiedzi do twojego komcia na moim blogu) http://angiebtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma własny gust muzyczny. Ja vivy nie oglądam, nie marnuję na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opowiadanie streszczę ci w wolnej chwili, tylko przypominaj mi o tym, oki ? Bo zapominalska jestem xD
    Notka ciekawa xd Ja vive rzadko oglądam...i dzięki bogu bo z tego co widzę, ze za fajne rzeczy się tam dzieją xd
    Pozdrawiam i czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24/2/13 23:15

    Ja też chcę już chociaż wiosnę! :)
    Oglądałam Vivę, ale zaczęły mnie denerwować co pięć minut reklamy. Dlatego przerzuciłam się na 4fun.tv :D

    indywidualistkaa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko oglądam vivę. Raczej jeżeli leci na vivie jakaś piosenka którą lubię to nie będę od razu mówić "Ale super piosenka ale to viva wiec przełączam". tylko wtedy to posłucham. Eska i 4fun.tv są zdecydowanie lepsze.

    just-me-just-everything.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26/2/13 15:15

    U mnie nn;))
    wpadnij ;*
    Ja osobiście nie lubię słuchaać vivy;D denerwują mnie teledyski i programy;p
    o-nim-dla-niego.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy26/2/13 16:38

    u mnie nn ;))
    dzieki za koma i odwiedziny.. ;)
    co do tw notki dawno juz nie oglądam vivy wiec nie wiem co tam leci.. ogólnie zmieniłam gatunek muzy troche na rockowy ;))
    wkurzały mnie za kazdym razem reklamy.. to niby program z muzą ? chyba z reklamami ogłnie nie słucham za bardzo polskiej muzy chyba ze rap.. ale z tb zgadzam sie tutaj w tek kwestii całkowicie.

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A tam vivy nie ma co słuchać, z resztą moje zdanie już znasz.. Jestem wśród twoich obserwatorów. Ty też dodaj się do moich dwóch blogów. Vivy nigdy nie oglądałam i nawet nie zacznę. -_-'' A ta farma .. niech idzie na ta farme krowy paść, bo jako piosenkarka zachowuje się jak.. sory już się nie wypowiem. To na tyle. Reszte już znasz ode mnie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za odwiedziny :)
    Noe oglądam vivy, ponieważ nie puszczają tam tego, co ja słucham (R&B), a poza tym- nie lubię teledysków ;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o naszą polską scene muzyczną kompletnie nie interesuje się gwiazdami bo jak wszyscy chyba wiedzą wiekszość z nich ma porządnie nasrane (przepraszam) pod kopułą. Nie zaprzeczam, czasami jakis kawałek takiej ''gwiazdki'' wpadnie mi w ucho, ale na co dzień słucham kompletnie innej muzyki niż ta, którą puszczają na vivie lub innych tego typu programach.
    Uważam jednak, że farma jak ją nazywasz ;P ma troche talentu. Nie jednej polskiej gwieździe takiego głosu brak, ale to tylko moje zdanie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba było wziąc ciepłą kołderkę i nie marznąć :)
    A co do braku weny: nie ma czegoś takiego jak jej brak :) zapewne kiedy usiadłabyś przy komputerze ... w końcu byś coś wyskrobała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rowniez mam brak weny ;-))) jesli chodzi o Farne , posluchaj jej wystepu na zywo wg mnie głos ma świetny ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za odwiedziny.
    Jeśli możesz,to proszę powiększ literki u siebie:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc Polska nie należy do krajów, które mają bardzo dora muzykę, w sumie nawet jej nie słucham, bo w większości to rap. Ale co do Farny to umie śpiewać, nie słucham jej, bo nie czuje tego "rocka" (to jest w ogóle rock?) ale głos ma ok, z resztą podobno na żywo lepiej śpiewa.
    Lato może poczekac , wszystko w swoim czasie. Tydzien temu jeździłam na anrtach, a wczoraj już gralam w piłkę z koleżanką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy1/3/13 10:50

    u mnie nn ;))
    zapraszam ;-)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ja oglądając Kolejno Odlicz i jak słysze komentarze Ewy Farnej to mnie szlag bierze, cholerna gwiazdeczka z Czech....


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy2/3/13 09:55

    zapraszam http://chomik69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy3/3/13 09:14

    u mnie nn ;))
    zapraszam . kiedy bd nn ?

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń