sobota, 16 marca 2013

Chasing the sun

Tak długo szuka słońca z nadzieją, że jej się uda. Wstaję, patrzę w okno, widzę oświetlenie *_* No słońce, a jak. Przecież za kilka dni wiosna :D Tylko niech ten śnieg stopnieje... mam dość zimy, chyba jak każdy. Z  moich obliczeń wynika, że za miesiąc wakacje. Dlaczego/jak ? Odejmijcie sobie wszystkie wolne, czerwiec, w którym nie ma nauki i Wam wyjdzie. To chyba dlatego słucham BTR ,,Windows Down" i TW ,,Chasing the sun". Jak zrobić, żeby czas do wakacji szybciej zleciał ? Można zrobić takie kalendarze i skreślać każdy dzień, albo wyznaczyć sobie dzień, na który się czeka. Ja zawsze na sobotę, a teraz to na Wielkanoc, wakacje i zlot Rushers *_* Dosyć przynudzania.
* * *
Na pewno kojarzycie co piątkowy program Polsatu, który leci o 20 i zwie się ,,Got to dance:Tylko Taniec". To jest trzecia edycja. "To je 3 edycja GTD, tego nie ogarniesz..." O co mi chodzi ? Jeśli to oglądacie, to na pewno zauważyliście jeden drobny [lub mega] szczegół. Gdzie do cholery jest Krystyna Mazurówna ! ? Dostała list, że zostaje odwołana, bo potrzebują osoby, która jest lepiej zna na hip-hopie, ponieważ wiele osób go tańczy. To kurde, teraz nikogo kto się zna na balecie nie mają! -.-(chyba, ze o czymś nie wiem?) Wkurzyło mnie to. Ta cała nowa jujka [czy jajco, jajnik, nieważne...] się nie zna... Co z tego, że coś dopowie ? Nie za bardzo potrafi składać zdania i formować wypowiedzi, że to tak ujmę. Czy tylko ja to zauważyłam? A to, że Alan ma zaciesz na widok pół ubranych kobiet i dziewczyn to już inna sprawa... Ta cała nowa jujoreczka w każdym odcinku 3 edycji [jak na razie] musi się wtrącić na scenę. Tak samo jak zaproponowanie lekcji tej dziewczynie z 2 odcinka, nazwanej przez nią wariatką... Nawet gdy ona daje czerwone gwiazdki, próbuję się postawić na miejscu, gdyby pani Krystyna była. To w niektórych przypadkach by dała. Jakoś jej nie polubiłam i raczej wątpię, żeby to się później stało. Kliknij w obrazek.
 
 * * *
Jesteś Rusher ? Tak ? A wiedziałeś/aś o naszym zlocie w Krakowie na początku wakacji ? No nie gadaj, ze nie ! Dokładna data nie jest ustalona, ale to pewne, że w któryś weekend. Zrobimy oblężenie Empiku, a jakby mnie znowu ochrona zatrzymała, to za mnie zaręczycie ;) Chcesz więcej informacji ? Pisz do mnie na gg - 43345664
5 dni do wiosny, 11 dni do Świąt Wielkanocnych ! 

17 komentarzy:

  1. Anonimowy18/3/13 15:47

    ja tez z wielkim utęsknieniem czekam na wakacje ;))
    polubiłam tw lilk do fb ;-) wiesz co całkowicie się z tb zgadzam dali teraz gorzej wykształcona od tej mazurównej ale tak to jest w polskim społeczeństwie.. po za tym ona nic nowego do programu nie wnosi ;-) u mnie nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/3/13 18:34

    Też czekam na te wakacje.
    http://chomik69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21/3/13 15:36

    u mnie nn ;-)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nw czy wybiore sie na zlot :P
    a co do Got to dance, to nie ogladam, ale nie przepadam za Mazurówną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. empik, empik , empik ;3 Już się doczekać nie mogę ;3 Aww *.* Ja też zauważyłam zmianę jurorki... obie lubię ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądam często Got To Dance ; ) ostatnio mne zdenerwowali, jak pierwszy raz oglądałam. tańczył ze swoim zespołem Andrzej Starowicz - on mnie przez rok uczył lirycal jazzu <3 jest świetnym nauczycielem i jest naprawdę uroczy <3 a co do tej juroreczki zastępczej to się w zupełności zgadzam, też jej nienawidzę.. a o Alanie to już nie wspomnę.. -,- tak upokorzył Andrzeja, że myślałam, że nie wytrzymam -,-
    świetny blog : D i chyba będę na zlocie ; DD <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na zlot nie mogę :( bo muszę czekać na wyniki przyjęcia do liceum :( chociaż może pogadam z rodzicami.Ale nie wiem na prawdę ;/ co do Got To Dance ja to się wkurzyłam jak wymienili panią Krystynę ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, ja chce LAAAAATOOOOOO!!! Szczerze, nie oglądam tego programu, więc się nie wypowiem ;p Hahahah, jasne, że wiem o zlooocie xD Matko, biedny Kraków xD Tyle szurniętych dzieci na raz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz. Zrobimy 'nalot' na Empik i jak mnie znowu zatrzymają to mnie wyciągać będziecie xD

      Usuń
  9. Tu sie z toba zgodze, tez jej niecierpie, no bez urazy dla niej ale ona jest sztywna jak drut-,-juz moja babcia rusza sie lepiej niz ona a ma 75 lat, babika chyba programy i powołanie pomylił;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23/3/13 22:13

    Tylko do Wakacji.! omomoomomo już, chcę już, być może że nawet nie wiem czy pojadę ale chcę. *-* ♥ ~Natalek. ;33

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, wybacz kochana, nie widziałam Twoich komentarzy, bo nie wiedzieć czemu wrzucili mi je do spamu O.O Tak czy inaczej, odpowiadając na rzeczy, o które pytałaś to taaak, jestem Potterhead i moje 'opowiadania' to moje potterowskie doświadczenia. SH = Second Hand <3
    Nad notką porównawczą martensy-glany pomyślę ;)) U mnie też nadal śnieg, cholerstwo nie chce stopnieć.. GTD nie oglądam, także się nie wypowiem, bo się nie znam xD A zlot fanów BTR, fajna sprawa, ja ich lubię, ale nie jakoś mega ^^
    Pozdrawiaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26/3/13 14:44

    u mnie nn:))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26/3/13 18:27

    Hee chyba każdy do wakacji chce;p
    teeż oglądam Got to daance;p u mniee nn xd
    o-nim-dla-niego.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy28/3/13 15:47

    Chcę już bardzo wakacje i tęsknię za latem. Już niewiele zostało ;)

    leblogdesylvia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy29/3/13 12:53

    ja chcialabym tej wiosny praktycznie a nie teoretycznie gdzie sloneczko ?... ponura zima chyba nie chce nas opuscic .. pozdrawiam Amatorka http://obiektyw-jak-oko-mitycznego-cyklopa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy29/3/13 13:40

    u mnie nn:))
    Po za tym wesołych świąt ;)
    czekam na tw nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń