niedziela, 31 marca 2013

Eastern

I w ogóle i w szczególe mam dość zimy. 
Ładną mamy zime w tą wiosnę.
Mamy piękne Boże Narodzenie w tą Wielkanoc.
Smacznego jajka, wesołego Alleluja, a przede wszystkim mokrego śmingusa dyngua i zdrowa =D Ja już jestem chora, ale to szczegół. Nie marnujnie wody jutro. Snieg jest, to Wam wystarczy. Wiecie co zrobić, żeby jak chcielibyście iść do kościoła, a jednak Wam się nie chce ? Nie przestawić dziś zegarków, na koniec na pewno zdążycie ;D
Wesołych Świąt i wiosny. 

36 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia świąteczne i życzę tego samego dla Ciebie. :)
    Czekam na nn. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dziękować za życzenia. ;D Czekam na następną noteczkę. Spóźnionych wesolutkich świąt ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, dzięki i wzajemnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahhahahahah. tak dokładnie. masakra co to się w tej polsce dzieje.. o.O Dziękuje i wzajemnie. xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki i też życze wesołych : *

    OdpowiedzUsuń
  6. "Mamy piękne Boże Narodzenie w tą Wielkanoc" hehe, święte słowa :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/4/13 14:50

    heh.. ciekawie z tym zegarkiem nietstety go nie wypróbuję.. bo juz po świetach ale życzę ci tego co ty mi ;) u mnie nn ;) czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3/4/13 15:02

    pisałam koma do góry i zapomniałam adresu blooga
    wzielonejtrawie.bloog.pl
    u mnie nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione "Wszystkiego Najlepszego z okazji Wielkanocy" ;D
    Śniegu to już mam dosyć xD
    ozdrawiam i czekam na kolejny wpis :)

    Ps. Zgodnie z prośbą informuje o nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6/4/13 09:55

    wzielonejtrawie.bloog.pl
    u mnie nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7/4/13 11:31

    kochamy-chomiczkii.bloog.pl > Chomiczki są fajne, ale jak masz kota, to nie wiem. Może byłby bezpieczny, ale kot mógłby mu tą klatkę otworzyć. No tak kot by mógł, bo mój sam sobie otworzył O.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7/4/13 11:43

    Pewnie, że cię pamiętam :) Prowadziłaś who-says, no nie? :D Ładna zima tej wiosny. Ale od połowy kwietnia ma być już cieplej. Ale hojna ta wiosna, na prawdę... Kiedy nowy wpis? :D Poinformuj koniecznie + bicie się to frajda, nawiązując do twojego komentarza :) ;* www.proud.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się wiosna chyba zaczyna. :p Heheh Pamiętam, ale nie znam adresu. :p Za trudny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7/4/13 15:48

    Hej to ja asiekmar99 nie pamiętam ;)) a Co??? ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzonka ;*** No i to prawda, że na wiosnę mamy ładną zimę jak na razie, ale to już powoli się zmienia, byle więcej śniegu nie napadało ;) Z moim opkiem to nie ma potrzeby streszczać, bo w nowej notce już pojawi się inne zupełnie nowe, lub coś z wygłupami Gekkostate, więc i tak będzie zupełnie nowy temat.... najwyżej kiedyś tam streszczę ci to nowe (o ile opublikuję XD);))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę Zmierzch :)
    Tak wiem, ale chyba już wracam.

    OdpowiedzUsuń
  17. No, ale myślę, że niedługo zacznie się wiosna:) Musi się w końcu zacząc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdemu się zdarza zapomnieć XD W wielkim skrócie: Książka jest o dziewczynie która uczęszcza do gimnazjum. W tym czasie pewien facet sprowadza do Polski dzikiego konia nie licząc się z konsekwencjami. Na lotnisku mustang ucieka. Irma dowiaduje sie o wszystkim z gazety i snuje sobie marzenia, jak by to było gdyby go spotkała. Do klasy przy okazji dołącza Amerykanin Alex, który dobrze mówi po polsku. Nauczycielka prosi dziewczynę aby pomogła mu się zaaklimatyzować. Później Alex schodzi szybko "ze złej drogi". Punktem zwrotnym jest wjazd na zieloną szkołę, gdzie dochodzi do dosyć dramatycznych wydarzeń, a Irma po raz drugi spotyka tego konia. Ratuje jej on życie. Później ten koń trafia do schroniska, gdzie zapisują się Irma, Alex i ich przyjaciele. Tam przezywają różne ciekawe przygody xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana,
    Jest i recenzja odżywki do włosów :)
    Zapraszam serdecznie :

    http://testowanie-produktow.bloog.pl/id,332565640,title,Recenzja-odzywka-do-wlosow-firmy-HEGRON,index.html

    <3

    www.testowanie-produktow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie wiosna dzisiaj dała o sobie znać, mam nadzieję, że będzie tak jak najdłużej i byle cieplej! <3
    U mnie nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy7/4/13 20:55

    Paamietaam Cię xdd dawno Cię nie było;o
    hahah wesoołych poo świąt xdd
    o-nim-dla-niego.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta i po świętach ... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje za odwiedziny i komentarz na moim blogu!
    Wesołych Świąt, trochę spóźnione, nie? :)
    Jeśli Chcesz, to u mnie na blogu nn :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy8/4/13 17:00

    hahah dobre ;)

    just-me-just-everything.bloog.pl

    www.photoblog.pl/sisi0811

    OdpowiedzUsuń
  25. Miejmy nadzieję, że wiosna przyjdzie do nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta sie już skończyły, więc zamiast Wesołych świąt może będę życzyć hm... udanego weekendu :D
    Też jestem troche chora, ale mam nadzieje,że szybko mi przejdzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy9/4/13 18:31

    Hm, ładny wygląd ;-).
    zapraszam : kosmiczne-blogi.blogspot.com/ - zaczynam od nowa.
    Ps : ładne życzonka xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, pamiętasz mnie jeszcze? :D

    To ja, z bloga http://niezidentyfikowanyblog.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19/4/13 15:45

    hejka u mnie już nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. no wiosnę nareszcie mamy po świętach ale jest :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na całe szczęście zima minęłam i jakoś już nic nie wskazuje na to,żeby miala wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zima minęła. Wiosna przyszła. ;d
    Pozdrawiam,
    zapraszam do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń