poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Witajcie czarodzieje i mugole.
Czy jakieś Wasze marzenie się kiedykolwiek spełniło? Bo moje chyba nie... Napisałam na facebook'u do ENEMEFa, więc jest możliwość nocnego maratonu z Harry'm Potter'em, ale nic nie jest pewne. Jak zwykle, jak głupia mam nadzieję. Obecnie czytam Zakon Feniksa, jestem gdzieś na ok 600 stronie, jeszcze ponad 300 :3  Da się przeczytać, bo to nie sa jacyś Krzyżacy.  Dzięki tej książce chodzę spać przed 00:00 xD 
*
Siedziałam sobie w sobotę smutna, nie mając na nic siły. Czekoladowe pierniki (jak to Remus poleca czekoladę), Zakon Feniksa i pewna wiadomość poprawiły mi humor. Jaka? Czy ktoś z Was lubi może Piraci z Karaibów? W tym roku mają kręcić 5 część :) Już się nie mogę doczekać. W końcu historia Angeliki  i Jack musi wykombinować, jak 'wywleć' Czarną Perłę z tego słoja. Jestem ciekawa tego filmu i wyczekuję go z niecierpliwością. Chciałabym go w kinie zobaczyć.
Mamy wiosnę. Przyroda wraca do życia, a ja to zaczęłam jak na nudnej lekcji przyrody czy biologii. Dobrze, że mam wolne dziś i jutro. Dziwne, ze taka buda to zrobiła... W każdym razie są małe zwierzątka i kotki i suczki w ciąży. Tylko weź znajdź małe koty, kiedy mieszkasz na wsi i masz dużo miejsc do obszukania... Życzcie mi powodzenia. Trzeba je zadomowić i nie dopuścić do tego, żeby je coś zabiło jak rok temu. A poniżej kotki z któregoś roku z moimi małymi kotami od Czekolady [nie wszystkimi] i Perły :3

24 komentarze:

  1. Słoodkie te kotki :3 Ach ten Harry Potter. Ty to go kochasz.. a nie sory.. ty kochasz Rona XD Hahaha ;D Ty masz wolne ? O.O Ale ci fajnie.. ja mam dopiero od środy :C Zostałabym sb jutro w domu, ale mam jutro występ i muszę być, bo nie dostane 5 z Muzyki xdd Ta wiosna na całego a u mnie wczoraj burza... A buu ! . Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/5/13 09:31

    hejka ;) no życzę Ci tego powodzenia ;))
    czytasz bardzo grubąąąąąąąąąąąą ksiazkę ;) ja czytam teraz ja, ty i fejs ;))
    heh pogoda fajna ;) ;>>
    wiesz co czasem kazdy z nas nie ma weny do pisania ja tez ale to minie ;)
    a kociaki śliczne :3
    u mnie nn :P
    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter? Ahh, uwielbiam! Od zawsze mam obsesję na jego punkcie, ale w końcu nie czytam tylko tej książki. Znam ją już prawie na pamięć xD. Teraz jestem w trakcie czytania "Miecza Prawdy". Polecam Ci gorąco! Jeśli polubiłaś Harry'ego, to ta pewnie też Ci się spodoba.

    Piąta część Piratów? Cóż, mam tylko nadzieję, że będzie lepsza niż czwórka.

    Pozdrawiam :).
    http://neko123chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Em..ty kiedyś prowadziłaś bloga Who-says?
    ~~
    Jakieś takie wielkie marzenie, jak zobaczenie jakiejś gwiazdy - nie. Aczkolwiek 4 maja zobaczę Honey - więc jest szansa na spełnienie big dreams ;3
    Ja uwielbiam piratów! Podobno 5część ma być w 2014 roku, tak? ;> A kotki prześliczne. Chciałabym kiedyś takie maluchy zobaczyć zaraz po urodzieniu..
    Pozdrawiam ;**
    I zapraszam na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem. Zapewniam Cię, ze nie chciałabyś zaraz po urodzeniu. Wtedy to kotów nie przypomina xD Odwiedzę, obiecuję.

      Usuń
  5. Ojej,te kociaczki są takie śliczniutkie,że bym je chyba zaglaskała:)
    Uwielbiam koty!:)
    I piratów z Karaibów też

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/5/13 17:49

    ojej jakie ślieczne kociaki ! :) mam słabość do kotów czarny jest najpiękniejszy ;)

    Amatorka
    obiektyw-jak-oko-mitycznego-cyklopa

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) Moje marzenia? Spełniły się,ale te małe:)A twoje jeszcze na pewno się spęenią tylko musisz w to uwierzyć:)
    M. to mój kolega ze szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie jak zwykle ciekawie :)
    Warto mieć nadzieję !
    Moje marzenia jeszcze się spełniają :D
    Piratów to ja wielbię <3
    Kotki prześliczne *.*
    Pozdrawiam i czekam na nn ^^ Zapraszam tez do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5/5/13 11:48

    u mnie nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9/5/13 09:02

    u mnie nn ;)
    zapraszam ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię HP i piratów.
    Z HP przeczytałam wszystkie częsci, tylko do oglądnięcia mi została chyba jedna. Żałuję trochę,że nie napisałam charakterystyki Harry'ego na egzaminie, bo był z jednym z najlepszych przykaładow odwagi.
    Nie miałam pojęcia,że będzie piąta cześć piraci z karaibów. Bede musiała to oglądnać
    Co do marzeń...czasami się spełniaja. Ja po prostu nigdy nie licze na spełnienie jakiegoś wielkiego marzenia,

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14/5/13 13:31

    hejka a u mnie nn ;))
    zapraszam ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nn ;) Zapraszam
    bumblebee.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20/5/13 12:08

    hejka a u mnie nn :)) zapraszam ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy24/5/13 12:26

    hejka a u mnie już nn ;)) zapraszam ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy28/5/13 14:48

    hejka a u mnie już nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl
    kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio coś w ogóle nie mam czasu przez sesję, ale we wakacje powinno byc ok ;) Znam Harrego Pottera lubiłam filmy o nim ^^ Tak, przyroda budzi się do życia XD A te kotki są naprawdę urocze i malutkie *.* No i na dodatek sporo tych maluchów jak widzę ;*****

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenia...marzenia są dla mnie nie do spełnienia. :) Tylko śnić o nich potrafie. W życiu nie realizują się

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy2/6/13 11:34

    kiedy nn ?
    u mnie nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Informuje o tym, iż blog crazy-mustang.bloog.pl został przeniesiony na crazy-mustang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Pamiętasz mnie? Jestem z bloga mydziewczyny35. ;). Nareszcie zabrałam się spowrotem do pisania bloga ale już nowego. Narazie mam jeden wpis ale będą tam inne rzeczy niż zawsze pisałam. Mam nadzieję że odnowimy kontakty. Co do twojej notki kocham Harry'ego! Nie czytałam niestety książek nie miałam jak. ALe zabieram się do tego niedługo. Oglądałam natomiast filmy i zakochałam się w tym! Kocham także Piratów z Karaibów i nie mogę się doczekać następnej części! Johnny Deep to jeden z najlepszych aktorów. Śliczne kotki! Wpadnij jak będziesz miała chwilę.
    PurpleBarry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie NN
    beata97z.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń