wtorek, 17 września 2013

Summer/Autumn

,,Bo gdzie tak jak tu kapryśnie kosmacą się myśli 
przez pozamykane drzwi i garną się tłuste dni 
no czego chcesz więcej 
No ale najważniejsze to że kiedy zamkniesz oczy, 
kiedy zamkniesz oczy nic nie zaskoczy Cię 
O jak ja kocham to miejsce"
happysad - Wrócimy tu jeszcze



No, i... wróciłam :D
Jesień<3 Niby lato, ale pogoda jesienna. Zimne poranki, rano świeże powietrze. Zbliżająca się zima, święta Bożego Narodzenia i ferie. Przesiadywanie przed komputerem po budzie, pisanie i czytanie blogów, wiele nowych pomysłów. Powrót do budy, odrabiane lekcji, potworna niechęć do nauki. *everybody - NIE-NA-WI-DZĘ BUDY* No i chorowanie. Nie cierpię mieć gorączki, ani bólu gardła nie lubię, ale najlepsze wtedy jest nie chodzenie do budy^^ Ostatnia klasa gimbazy, egzaminy, dużo nauki, 'dodatkowe lekcje dla nauczycieli = obowiązkowe dla uczniów'. Niby początek roku, a ja już mam dość. Codzienne przebywanie w gronie idiotów jest męczące. Teraz dochodzą spotkania na bierzmowanie. Najważniejsze - powrót do starego hobby - blogowanie [już ponad 4 lata :D ], rysowanie [od małego dziecka 'przejawiałam talent plastyczny'], "kucharzenie" [zaczęłam od pomagania mamie gdy miałam 6/7 lat]. Co do tego ostatniego - byłby ktoś chętny na korzystanie z moich i innych poprawionych przepisów? Założyć takiego "kucharskiego" bloga, czy lepiej tutaj publikować masę przepisów? Bo mam chęć założenia :)
No to do napisania. Nie, nie za kolejne 4 miesiące. Może mi się uda przyzwyczaić i polubić blogspot tak jak bloog.pl ;-; jak miło, że niektórzy odwiedzali tego bloga jak mnie nie było - dzięki ;D

DOPISEK. Jak Wy kurde zmieniacie tu czcionkę i ustawiacie kategorie? Nie za bardzo ogarniam ;-; 

7 komentarzy:

  1. Czcionkę masz przy pisaniu, jest taka strzałka. Chyba normalny jest w standardzie. To samo do stylu. Akurat nie pamiętam jak ta się nazywa.
    A co do kategorii, to nic mi nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl czcionki: Literka "F" taka pochyła.
    Rozmiar (mała, duża, najmniejsza): "TT" jedna mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! No w końcu nn xD
    Nie wiem czy wiesz, ale bloga przeniosłam. Uprzedzam teraz żeby zdziwienia nie było :D Już się przyzwyczaiłam do blogspota :D
    Co do czcionki - ustawiasz ją w edycji szablonu. Po prostu kliknij 'dostosuj szablon' i tam majstrujesz :]
    Kategorie możesz mieć albo na górze (pod nagłówkiem), albo z boku. Wchodzisz na zakładkę 'strony'(Tam masz posty, układ szablonu itd.) i tam sobie je modyfikujesz oraz wybierasz gdzie je chcesz mieć ;]
    Jeśli tylko masz chęć do publikowania przepisów to proszę bardzo, bo sama może skorzystam z nich ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhuhuhu ;D Skąd ja to znam? ;-; Boże, też mam przygotowania do bierzmowania ;-; Ugh -,- 3 gim... Najgorsze co może być ;-; Ja póki co z plastyki mam 6 , więc lajcik, ogólnie też mam masę spr. i w ogóle ;-;
    No nic ;3 Będę wpadać ^^
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. He, he, miała być przerwa krótsza niż 4 miesiące, to już minęły ponad 3;). Gdyby pojawił się nowy wpis, proszę o informację. Pomyślności w nadchodzącym roku 2014:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawy blog, tak trzymaj i koniecznie sprawdź naszą stronkę. Nasze legginsy powinny Ci się spodobać. Pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, serio? ;-;
      Słaba próba, ale na pewno zajrzę na stronkę. Teraz wracam z powrotem ze zdwojoną siłą i wkrótce pojawię się tutaj, na screatlieve.blogspot.com
      Również pozdrawiam i zapraszam. =)

      Usuń