sobota, 15 grudnia 2012

New blog

Witam, na moim nowym blogu =D Cieszę się, że ta strona, po tym jak mi go wczoraj (zaraz po założeniu) usunęła, dzisiaj przywróciła. Dlaczego taka nazwa ? Od angielskich słów "scream" [krzyczeć] i "believe" [wierzyć]. Połączyłam je i wyszło screalieve. Co gsyby przetłumaczyć na polski, wyszłoby coś w stylu zdania "Wykrzycz to, w co wierzysz". Tak, coś w tym sensie. Mnie znacie z poprzedniego bloga, przy najmniej niektórzy. O czym będzie blog ? Będę pisać o wszystkim, będę Wam polecała jakieś książki ( to normalnie cud, że wróciłam do czytania), filmy, przepisy, gwiazdy itp. Co by tu jeszcze... A tak, będę się podpisywać nickiem Mickellz. No to chyba na razie tyle. Musze ogarnąć funkcje na blogu. 
 

14 komentarzy:

  1. Notke zdążyłam przeczytać z mojego fona.. Mam rozumiećże tutaj kontynuujesz prowadzenie Who-Says.? Ciesze sie bardzoo.. Czekam na nn ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że przeniosłaś się tutaj z servisu bloog.pl, ja jakoś nie przepadam za blogspotem, ale trudno :)
    Musze rpzyznać, że bardzo ciekawy pomysl żeby połączyć te 2 słowa. Screalive. Boskie. :D
    będę tu wpadać, jeśli możesz, infromuj mnie jak dodasz coś nowego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz mam taką manię szukania nowych i fajnych blogów. Ale wracając do Twego bloga, bardzo pomysłowa nazwa. Po przeczytaniu poprzednich komentarzy, domyślam się, że przeniosłaś bloga. Będę wpadać i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh.. CHyba wiem, o jakie książki, filmy chodzi.. Czyżby związane z Harrym Potterem ? ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha. Uwielbiam je, ale nie tylko ;D Więc... rozkazuję Ci czytać ! x D

      Usuń
  5. Żeby było wiadome to napisała Kendallola ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)
    Nazwa bardzo mi się podoba i jakie przesłanie!;D
    Czekam na kolejne notki:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i wygląd . Będe tu zaglądać , a zwłąszcza z tego powodu że będziesz pisać o książkach . Teraz jak czytam komentazre to jesteś z bloga Who-Says ? =D . Pozdrawiam i serdecznie zaprazsam na mojego bloga : http://calnett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze, ze tak jak ja przenisolas sie tu z Wp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko mi się tu było połapać:D
    Czekam,więc na Twoje kolejne notki.
    Na tamtego bloga lubiłam wpadać,więc i na tego też będę:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa nazwa. :D Ja się zastanawiam nad tym serwisem... Ale nie to, że chcę się przenieść! Testuję go. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super nazwa ! :) na pewno będę tu zaglądać ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń