poniedziałek, 17 grudnia 2012

Dlaczego nie ma śniegu ?


Notka miała być dopiero w czwartek, ale zdecydowałam się na dzisiaj, żeby Was po informować ;) W czwartek jest 20 grudnia, moje urodzinki^^ Więc będzie wysyp dodatków Świątecznych. Choć w piątek ma być koniec świata... Nie wierzę w to. Ale przydałoby się walnięcie meteorytu w budę i tamtych. Musimy jakoś przetrwać. Mam dość budy. Chłopak, którego fryzura mi się podobała wygląda jak debil. Czyli go opisuje :D Gdy go widzę, mam niekontrolowany napad śmiechu.  Jeszcze oddałam KendallOli ciekawą książkę, której jeszcze w grudniu zrobię recenzję :) Lekcje odrobione, tylko z matmy było. Teraz to się muszę tej matmy i chemii nauczyć. Życzcie mi powodzenia. Jaką grafikę chcielibyście ujrzeć w następnej notce (nagłówki,banery,ikonki itd. itp.) ? A czy ktoś może wie, jak na tym serwisie ustawić nagłówek, albo zmienić tło ? Jak komentujecie, to pamiętajcie o adresie bloga. Więc do czwartku śnieg ma być i koniec, kropka.
 
EDIT. Dziś [20 grudnia] nie będzie notki z dodatkami Świątecznymi, więc przekładam ją na tą sobotę., za dwa dni -22 grudnia. 
Edi 2. Wesołych Świąt. Z tego względu że to już koniec świąt, nie będzie Świątecznej grafiki,,tylko zwykła, i nie dziś, ale w nn. A poza tym, dopiero teraz znalazłam chwilę czasu. 

28 komentarzy:

  1. To oczywiste ... Śnieg pada podczas jesieni , a tak zwana " ciapa " jest w Święta ... ;C

    http://calnett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Z grafiką ci nie pomogę, ba sama jeszcze nie umiem pracować na blogspot :/
    Mam nadzieję, ze będziesz informowała mnie o nn ^^
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że śnieg tak szybko topnieje ;( Ale podobno ma na święta jeszcze napadać ;D Czyli jednak zmieniłaś bloga -i dobrze! A moje blogi z onet przenieśli do innego serwisu, więc się cieszę, ze też się przeniosłam XD Mi jakoś się udało (cudem chyba) zmienić, ale tylko nagłówek.... ale już nie pamiętam jak i dlatego nic z szablonowych rzeczy na moim blogu nie ruszam, by w miarę to jakoś wyglądało ^.^ Jeśli chodzi o następną notkę to możesz dać właśnie coś o wampirach z anime, to może być ciekawe! Co do "Rosalio + Vampire" to świetne wyczucie czasu, bo właśnie oglądam drugą serię ;-) Anime zabawne, troszkę fanserwisu i główne bohaterki interesująco przedstawione. Głównie Moka, która ma podwójną osobowość -lubię jej wygląd w różowych włosach, a u tej w białej charakterek, więc się uzupełniają ;D Co do reszty są ok, każda na swój sposób dopełnia fabułę.... a Tsukune jest przez wszystkie adorowany, co troszkę wkurza! Heh, taka potworowa haremówka moim zdaniem z tego anime powstała. A trzecia seria? Raczej nie będzie, ale może to nawet dobrze, bo co za dużo też może zepsuć efekt całego anime i troszkę zanudzać, czyż nie? ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee, może daruj sobie tą dziewczynę na górze? Jest, delikatnie mówiąc, przerażająca i przyprawia o oczopląs. Trzeba dbać o zdrowie odwiedzających!

    Wredna jak zawsze
    Bukowina

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, każdy ma prawo do swojego zdania ;) Masz rację. Czasami na kogoś przydało by się walnięcie meteoru. I to jeszcze jak ;c życzę ci więc powodzenia z chemią i matmy. Nie lubię tych przedmiotów zbytnio :D. Co cię skłoniło do przejścia na blogspot? :D U mnie jest śnieg, ale też raz pada deszcz i jest ciapa;/ Pozdrawiam, www.proud.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mogę sie przyzwyczaić do tego,że masz nową nazwe bloga. Też bym chciała,zeby tak walnął meteoryt. Możesz uznać,że to dziwne,ale tak na prawde chciałabym byc świadkiem końca świata. No to życzę ci powodzenia w nauce. A u mnie jest nowy wpis. Zostałaś nominowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pomogę Ci w kwestii zmieniania grafiki w tym serwisie, bo go nie ogarniam i nie rozumiem. Dlatego właśnie uparcie trzymam się bloog.pl :))
    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin :)
    Też nie wierzę w koniec świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie bedzie końca śwaita :D
    o. i Wszystkiego Naaaaaajlepszego:) bo później zapomne:*
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak samo jak ty nie wierze w koniec świata ;D. Pamiętasz że w czwartek mamy gadać na skype ? ;> pzdr twoja bff ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jakiej by się gazety nie wzięło do ręki czy nie włączyłoby się telewizji to wszędzie jest o końcu świata.Kompletny absurd:D Niektórym ludziom od tego na głowę się rzuciło. . .;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem kochana, ale znikasz z wp :c ;) ahhh...ten obrazek jest zajebisty ;* ja już po lekcjach ;P trzymam kciuki ;)
    www.fruitydays.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne to hello cold world:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwierz mi, ze też mam dość szkoły.. takie gonienie, poprawianie ocen.. a wszyscy nauczyciele mają nas totalnie głęboko gdzieś -,-
    Pwodzenia.. :D
    Byle do 14.01 -,-

    zapraszam do mnie
    moc-slowa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego! :)
    Dostajesz dwa prezenty?
    U mnie nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagłówek zrobiłam w paincie,po prostu połączyłam dwa obrazki i dodałam napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia z poprawami;D
    U mnie nn, zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Serotonina22/12/12 12:50

    Cieszę się, że przeniosłaś bloga na blogspot. Jakbyś miała jakieś pytania to chętnie Ci pomogę, bo orientuję się w tym serwisie. Pisz kiedy chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam ^^ Widze ze teraz wszyscy sie na blogspot przenosza ;DDD A ja zalozylam
    bloga na bloog.pl o tematyce winx'a jezeli chcesz to zajrzyj ^^

    http://lovely-magical-winx.bloog.pl/

    Magical-Lady pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. hEJ. wIESZ, Ten blogspot naprawdę jest ciekawy. Kolega mnie nawet tutaj namawiał. Może też się przeniosę. Blog super.Zapraszam też do mnie. u mnie 2x nn. Temat fajny ogólnie. Wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  20. No w końcu tu jestem ! Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że tak późno ? ;>
    No to skoro miałaś urodzinki, to złożę Ci spóźnione - ale zawsze życzenia... Tak w sumie to nawet podwójne, bo również na święta.
    Więc, życzę Ci przede wszystkim szczęścia i spełnienia marzeń, i aby te święta były pogodne :) Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Też się przeniosłam na blogspot .Mój dawny adres bloga to papierowe-mysli.bloog.pl.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednak nie ma tego śniegu! ;/// .
    Koniec świata był, jak dla mnie aż za spokojny ;/ Nawet silniejszego wiatru nie było ;/ .
    Mnie też nawalili nauki, ale no cóż... na razie święta i staram się o tym nie myśleć :) .
    Zapraszam do mnie na nn ;-* .
    http://zakreconaxxd.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. i gdzie ta notka z dodatkami świątecznymi, cuuu? :c
    Wesołych! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. No to spóznione wszystkiego najlepszego :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Szkoda, że nie ma śniegu.
    Pamiętasz mnie? Prowadziłam kiedyś bloga na bloog.pl z przyjaciółką nazywał się zakupocholiczki2.bloog.pl, teraz mam nowego bloga http://zaakupoholiczka.blogspot.com/ mam nadzieję, że wpadniesz ♥

    OdpowiedzUsuń